Friday, March 18, 2011

Cuti Di Mana?

Damai Beach Resort  Kuching

Cuti kat mana ? Ayu nak cadangkan Damai Beach Resort...Kuching Sarawak. Senyum kekawan yang tinggal senegeri ngan Ayu. Tapi bagi kekawan bukan senegeri ngan Ayu tak yah sedih.. Jom tengok tiket belon (kapal terbang ) datang Kuching hihi...

Damai Beach Resort...memang mendamaikan tengok saja namanya dan tengok  gambar yang Ayu serta kan..

Damai kan mata memandang..

Jom ibu jom papa bawa family bercuti...










so apa yang best kat sini hehe...bagi Ayu la....

1) Harga bilik dari RM180++
2) Jarak cuma lebih kurang 25km dari pusat bandar Kuching (tak jauh)
3) Banyak facilities yang best .. siap ada padang golf bg sapa yg kaki golf tu..hehe
4) Leh pegi sebelah hehe...ada Kampung Budaya Sarawak
5) Makanan dijamin halal :-)
6) Resort nie location dia kat kaki Gunung Santubong....

tgk lagi nie...




bagi yang risau pasal transport..Ayu cadangkan naik bas diaorg...senang.....RM20 jer....
tak payah sakit kepala hehe...

 
jadi apa lagi JOM CUTI....
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...