Thursday, May 5, 2011

Jom Buat Kraftangan..

Ayu tak la ringan n lembut sgt jari jemari untuk buat kraftangan tapi ada minat..
Jadi buat kekawan yang rasa-rasa berminat..
Jom mulakan hari anda..
Ayu sebenarnya adalah tahu asas kraftangan tentang renda...
Emak ayu kan pakar tentang renda benang hihi..so u tau sikit2..
Macam yang ayu kata kat kawan2 ayu yang tengah baca fakta nie..
Yang paling penting minat..
Semua boleh jadi bersertakan usaha..
Jadi ayu nak kongsi ngan kawan2 beberapa tutorial yang ayu pinjam dari cik youtube hihi..
Semoga berguna..

Cara membuat kraftangan sabun
kraftangan sabun boleh kita gunakan untuk mengantikan bunga telur..
Boleh juga anda jadikan sebagai buahtangan kepada tetamu di majlis perkahwinan mahupun majlis kesyukuran yang anda rasa perlu...
Ini hanya sekadar Idea hihi..

Cara membuat kraftangan kertas
Yang berminat cuba dan cuba semoga berjaya...

Ini yang lebih menarik dan menambahkan keminatan anda..
Go...3x 
kawan-kawan...
 Ada banyak lagi kat youtube..rajin3kan jari kwn3 mencari..
Kata kak ogy kat Af..Gali lg hihi

Kraftangan Benang Renda
Ada banyak lagi...
Idea buat kwn3 yang sememang tahu asas merenda macam ayu..
Hihi macam ada bunyi riaklah plak hihi..

Bagi kekwn yang sudah berjaya tu..
Cerita3lah sikit...
kongsikan kejayaan anda..kerna diriku pun baru mahu melangkah..
Moga kita semua berhasil..
Wasalam...

 




Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...